Technická podpora
Rozhovory a nabídky
Prodávávaný reklamní prostor v ilustrativním hovoru je ukázkový. Rozhodně se nejedná o prodej plastových oken !!
Na této stránce naleznete nahrávky hovorů a vzory emailových nabídek. Jsou zpracovány na základě zkušeností a statisticky jsou osvědčeny. Samozřejmě můžete prodej vést dle sebe a své kreativity. Je však vždy třeba dodržet několik zásad:
- Zákazníkům je třeba nabídnout to co opravdu získají
- Hovor je vždy nutno vést seriozním a příjemným způsobem
- Není žádoucí hovor vést příliš uměle a vlezle
- Hovor musí být kamarádský a upřímný
- Není přípustné se zákazníkem "licitovat" o ceně
- To ovšem neznamená, že nemůžete nabídnou svou cenu. Jde jen o to rozpoznat zda je to u daného klienta vhodné
- Nezabředávejte do zbytečných podrobností a detailů
- Pokud neznáte odpověď řekněte, že žádané informace zašlete emailem a informujte nás o tom
- Klienty je vhodné volat pouze v pracovní dny a v době běžné pracovní aktivity