Technická podpora

Rozhovory a nabídky

Prodávávaný reklamní prostor v ilustrativním hovoru je ukázkový. Rozhodně se nejedná o prodej plastových oken !!

Na této stránce naleznete nahrávky hovorů a vzory  emailových nabídek. Jsou zpracovány na základě zkušeností a statisticky jsou osvědčeny. Samozřejmě můžete prodej vést dle sebe a své kreativity.  Je však vždy třeba dodržet několik zásad:

  • Zákazníkům je třeba nabídnout to co opravdu získají
  • Hovor je vždy nutno vést seriozním a příjemným způsobem
  • Není žádoucí hovor vést příliš uměle a vlezle
  • Hovor musí být kamarádský a upřímný
  • Není přípustné se zákazníkem "licitovat" o ceně
  • To ovšem neznamená, že nemůžete nabídnou svou cenu. Jde jen o to rozpoznat zda je to u daného klienta vhodné
  • Nezabředávejte do zbytečných podrobností a detailů
  • Pokud neznáte odpověď řekněte, že žádané informace zašlete emailem a informujte nás o tom
  • Klienty je vhodné volat pouze v pracovní dny a v době běžné pracovní aktivity
prodavej po telefonu
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky